תמיכה לגבעתי • בנט: "ללמוד מהמפקד שלי עמירם לוין"

    דוד לזר No Comments on תמיכה לגבעתי • בנט: "ללמוד מהמפקד שלי עמירם לוין"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט יצא הערב (ראשון) להגנת לוחמי גבעתי והודיע כי יש להם גב מהעם: "חטיבת גבעתי במבצע 'צוק איתן' פעלה בגבורה, בחתירה למגע, מה שלא תמיד ראינו לפני כמה שנים בלבנון 2, בעמידה במשימה בכל מחיר, ובאותו יום שישי שחור שהדר גולדין נחטף בהיתקלות שנהרגו שני לוחמי לסיירת גבעתי עמדו 2 ברירות: אפשר היה להגיד: נחטף, נעשה נוהל חניבעל, נירה קצת באוויר ואף אחד לא יעמיד אותם לדין על זה".

    "אבל המח"ט בחר בדרך הנכונה להפוך כל אבן מיד, לחתור למגע, והוא פרץ קדימה, סגר את כל האזור. ולצערנו, מצאנו רק את חפציו ובגדיו של הדר גולדין ז"ל ובכך נמנע מצב שהוא נעדר, אבל רק בגלל אותה נחישות זה נמנע", אמר.

    בנט הוסיף ואמר, "ואז המבצע נגמר ופתאום החטיבה תחת מתקפות בלתי פוסקות, וחוקרים את המחט באזהרה. על מה? וכמובן אחרי הכותרות הענקיות בקול דממה דקה מודיעים שהחטיבה בעצם פעלה בצורה תקינה. אבל הכותרות 10 בסולם ריכטר, וההבהרות רק 4 בסולם ריכטר. אף אחד לא רואה את זה. למה?", שאל בנט, "ועכשיו – האם צריך לחקור תפקוד במלחמה? בטח. חייבת להיות חקירה – ביטחונית, צבאית, תחקיר נוקב, כדי להשתפר. אבל חקירת מצ"ח לחיילנו?".

    בכנס בחירות של ח"כ מוטי יוגב בגבעת שמואל הוסיף בנט: "אז יצאתי שבוע שעבר להגנתם ופתאום גיבורי המקלדת הלכו לארכיון ושלפו אירוע מלפני 20 שנה. וסיפרו שסרן נפתלי בנט בענבי זעם, בכפר כנא – סיפור שלם כדי להשתיק אותנו".

    "אספר לכם על כפר כנא ועל מבצע ענבי זעם: אני גאה שעמדתי בראש כוח של 67 לוחמים ורדפנו אחרי משגרי טילים. היינו שמונה ימים בשטח. באיזשהו שלב התגלינו. חיזבאללה ירו עלינו, צה"ל השיב אש למקורות הירי, וכמובן חיזבאללה הטמינו את המשגרים בתוך אוכלוסייה אזרחית. לצערנו נהרגו אזרחים. דמם על ראש חיזבאללה, לא על ראשנו".

    "אחרי המבצע. מישהו הגיע לבסיס בג'וליס, זה היה עמירם לוין, אלוף פצ"ן. הוא בא אלי ולחיילי ואמר: יש לכם גב. אתם פעלתם כראוי. לא אתן לאף אחד לגעת בשערה משערות ראשכם, והוא עמד בזה".

    "גם היום צה"ל צריך לפעול כמו שעמירם לוין פעל: להגיד לחטיבת גבעתי – אתם פעלתם בגבורה. מה שצריך ללמוד נלמד, אבל יש לכם גב. ואם זה לא נאמר אני אגיד את זה: חטיבת גבעתי ולוחמי צוק איתן כולם – יש לכם גב, הגב הכי חזק של עם ישראל. לחטיבת הגבורה לא תהיה חקירה".



    0 תגובות